Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2011 - 18:58 Der er 8 kommentarer

Hente videoklip på nettet

Jeg vil gerne hente et videoklip fra en hjemmeside. Afspilleren er RealPlayer. Men hvis jeg højreklikker og vælger 'Download This Video To RealPlayer' får jeg beskeden 'This clip is not downloadable from the site'.

Er der en anden måde at gøre det på? Eventuelt et program jeg kan bruge til det?

På forhånd tak.
Avatar billede Blueeyez Mester
26. oktober 2011 - 19:24 #1
Så vidt jeg kan forestille mig så er der nok copyright på videoen, så ville ikke være lovligt!
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2011 - 19:58 #2
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2011 - 21:32 #3
Er det sikkert at hente?
Jeg har scannet filen (der har et mærkeligt navn, syntes jeg: cnet_aTube_Catcher_Setup_exe.exe, men det betyder måske ikke noget?) med jotti.org. Og ved to af scannerne hedder resultatet Program.InstallCore.2 og Win32/InstallCore.D, i stedet for Found nothing.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2011 - 21:35 #4
"Så vidt jeg kan forestille mig så er der nok copyright på videoen, så ville ikke være lovligt!"

Det tror jeg ikke der er. Ikke i dette tilfælde. Virker mere som om de bare ikke vil dele.
Avatar billede Blueeyez Mester
26. oktober 2011 - 21:57 #5
#4 smid link til siden så kan det da hurtigt undersøges.. ;)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2011 - 23:26 #6
Jeg finder selv ud af det. Vil ikke kontrolleres. ;)
Avatar billede claes57 Ekspert
27. oktober 2011 - 11:39 #7
filnavnet er bare, at det hentes via cnet - og de har en kæmpe download-sektion.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 14:58 #8
Ok.