Avatar billede dang Praktikant
25. oktober 2011 - 20:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Simpel søgefunktion

Hvis jeg har et felt som der er en sætning i, eks "john havde et lille lam" findes der så en simpel måde at søge på et af ordene !
Har søgt men ikke rigtig fundet det rigtige, og det begynder at ligne en nitte !
Avatar billede arne_v Ekspert
25. oktober 2011 - 20:57 #1
Avatar billede dang Praktikant
25. oktober 2011 - 21:10 #2
Nej, det ville være for let at gøre sådan ! (indsæt smiley)
Endnu engang har du trådt i karakter og hjulpet mig utrolig meget Arne, jeg kan ikke takke nok !
Send svar !
Avatar billede arne_v Ekspert
25. oktober 2011 - 21:21 #3
svar