Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2011 - 20:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger WPF/Blend designer til spændende projekt

Uden at gå for meget i detaljer omkring projektet, vil jeg kort nævne hvad det går ud på samt fortælle lidt om mig selv.

Det drejer sig et Vehicle Infortainment System, beregnet til at køre på Windows baserede PCer i f.eks en bil med en touch skærm, typisk mellem 7" og 9". Programmet skal håndtere en masse ting, bl.a musik, video, navigation, radio (fra ekstern enhed), bluetooth til handsfree, WIFI osv.

Projektet er relativt nystartet, men er i fuld gang.

Hvad angår mig selv, så er jeg professionel .net (C#) udvikler og arbejder til dagligt med det. Dette er dog et fritidsprojekt der bliver lagt en masse tid i. Jeg har ikke meget erfaring med at designe UI, som skal være lækkert at se på og søger derfor en der ønsker at være en del af projektet.

Hvad kan du?
Du skal have erfaring med at designe Controls i WPF/Blend
Du har styr på Templates og kan bygge Controls mere eller mindre fra bunden.
Du har en sans for farvesammensætning der skaber en rød tråd i designet.

Jeg bor selv i Rødovre, så det vil være en fordel hvis vi kunne arbejde mere eller mindre sammen i perioder. Det er dog ikke påkrævet.

Hvis det lyder som noget for dig, så skriv endelig!
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2011 - 09:51 #1
Der må der være nogen der er interesserede i sådan et projekt?
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2012 - 15:57 #2
Lukket