Avatar billede rmk24 Nybegynder
19. oktober 2011 - 10:32 Der er 1 løsning

Ny usb wifi adapter

jeg køber den "nye" asus rt-n56u router og kommer til at mangle 2 usb wifi adaptere. men hvad for nogen skal jeg vælge. den ene skal i min computer som skal bruges til at overføre data til harddisken som blir sat til routeren samt download og browsing. de ting man nu laver på en pc. derudover skal jeg have en til min ps3 og der ligner det jeg skal op i en 5 ghz for at kunne steame HD fra harddisken på routeren. passer det eller?

for er lidt lost mht 2.4 vs 5 ghz. for troede i starten at 5 ghz var at den kunne overføre med 300mbit men har fundet flere 2.4 ghz adaptere som også kan overføre så meget. så har brug for hjælp og gerne links nogen som opfylder det.

takker på forhånd
Avatar billede rmk24 Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:31 #1
lukker den bare igen