Avatar billede mjp Nybegynder
16. oktober 2011 - 11:57 Der er 5 kommentarer

Slette ubrugte emailadresse på Iphone 3 GS

Nu har jeg søgt hist og pist, og jeg har opgivet.

Hvordan kan jeg slette ubrugte emailadresser på min Iphone. Var et fjols i starten og skrev en del adresser forkert ind, og nu irriterer de mig!

Er der nogen som kan hjælpe med dette?

har behov for en totaltguidet brugermanual, så jeg kan finde ud af det.
Avatar billede irve Praktikant
16. oktober 2011 - 18:53 #1
Under indstillinger vælger du epost / email og der kan du de alle dine email adresser
Vælg dem n af gang og under hver trykker du på slet konto.
Avatar billede mjp Nybegynder
17. oktober 2011 - 19:03 #2
Irve, den kender jeg godt.

Det jeg mener er, at når jeg skal tilføje en mailadresse på en emailen, så dukker der gamle emailadresser op, som jeg ikke kan slette. De er ikke oprettet i mine kontakter, jeg har sendt mails til de adresser før, men er ikke interesseret i at de er der mere. Blandt andet fra tidligere arbejde. Er det gmail som laver en form for cookie til den?

Hvis jeg nu sletter min gmailkonto på iPhone, ryger alle mine mailadresser også? Og hvad sker der når jeg installere den igen?
Avatar billede irve Praktikant
17. oktober 2011 - 19:28 #3
Ok det kan jeg svaer på.
Good luck :-)
Avatar billede mjp Nybegynder
18. oktober 2011 - 19:29 #4
Øh ja? Kan du svare på det?

Forstår ikke det sidste du skrev?
Avatar billede irve Praktikant
18. oktober 2011 - 20:06 #5
Sorry, det kan jeg IKKE svarer på.