Avatar billede ninanip Novice
16. oktober 2011 - 08:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iPhone4 automatisk SMS funktion telefons svarer

Hejsa
På mine Nokia kunne jeg sætte telefonen op til at sende en SMS ved optaget eller manglende svar.

Jeg syntes ikke at kunne finde en opsætnings mulighed i iPhone.

Er der nogen af jer derude der ved om den overhovedet findes i iPhone, og hvis ja, hvordan?

Nina
Avatar billede Wally73 Mester
16. oktober 2011 - 16:15 #1
Det er som sådan ikke telefonen der gør det, men din udbyder.
Nokia havde bare lagt en funktion ind, der sendte de rigtige koder til udbyderen for at aktivere funktionen.
Kontakt din udbyder og så kan de hjælpe dig.
Avatar billede ninanip Novice
16. oktober 2011 - 17:38 #2
Det vil jeg gøre og så kommer jeg tilbage med point ;)
Avatar billede Wally73 Mester
17. oktober 2011 - 07:31 #3
Er ligeglad med pointene, bare problemet er løst. :)
Avatar billede ninanip Novice
30. november 2011 - 06:23 #4
Spm Skal lukkes, fik desværre ikke muligheden med den udbyder jeg har nu :(