Avatar billede BentSpar Nybegynder
14. oktober 2011 - 17:34 Der er 2 kommentarer

QR kode

Jeg vil gerne lave en qr kode, der linker til en video på youtube, som skal ses på en iphone. Problemet er at kvaliteten er meget ringe. Hvordan fikser jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 18:42 #1
Er det qr koden der er i dårlig kvalitet, eller videoen? Hvis det er qr koden, hvilket billedformat er den gemt som?
Avatar billede BentSpar Nybegynder
17. oktober 2011 - 09:52 #2
Det er videoen. Den indbyggede youtube app i iphonen vælger automatisk en meget dårlig kvalitet, når man ikke er logget på et trådløst net, så det er nærmest umuligt at se hvad der sker i videoen.