Avatar billede freesedahl Nybegynder
13. oktober 2011 - 09:34 Der er 2 kommentarer

Packard Bell 10´1

Min søn har fået en mini Packard Bell 10´1, men nu kan vi ikke lukke den op der kommer en boks frem hvor der står Primay Master Hitachi HTS543216L9Alock, og når vi trykker enter så kommer der til og stå Please input password for Hitachi HTS543216L9A?
Hvad skal vi gøre??
Håber på hurtig svar.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2011 - 12:35 #1
Har han faktisk fået den eller købt den? Hvis den er købt med kode, må der være fulgt et kodeord med, på et stykke papir. Hvis han har fået den, må den tidligere ejer kende kodeordet. Hvis den er købt, har I naturligvis regningen, og så vi de formodenlig hjælpe på Hitachi.
Har I prøvet med 000 ? det bruges sommetider når koden er sat af fabrikken, men hvor man så selv bagefter skal skrive en mere sikker kode.
Avatar billede freesedahl Nybegynder
18. oktober 2011 - 01:18 #2
Ja vi har købt den til ham.
Jeg syntes snart at vi har prøvet alt også med 3*0 men der sker ikke noget.
Der står ikke noget på vores kvitering og kassen som den var i har vi inu og der står en pokkers masse tal.

Håber at du kan hjælp mig.