Avatar billede bech1992 Nybegynder
10. oktober 2011 - 11:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CkEditor og CKFinder i .NET, Nem opgave, HASTER!!!

Hej Eksperter

Jeg er i gang med at lave en side, hvor jeg har tænkt mig at benytte CkEditor og CKFinder, men har haft lidt problemer med at få det hele sat sammen.
Jeg håber at der er en af jer der kan hjælpe mig, mod betaling selvfølgelig :-)
Skriv endelig hvis i har nogle spørgsmål til opgaven
Avatar billede jokkejensen Novice
10. oktober 2011 - 11:51 #1
fckeditor ? eller fceditor ?

Hvad går opgaven i ?
Avatar billede jokkejensen Novice
10. oktober 2011 - 11:51 #2
*ckeditor
Avatar billede bech1992 Nybegynder
10. oktober 2011 - 12:32 #3
Det er Ckfinder jeg gerne vil have "parret" med CkEditor, så man kan "browse" og uploade igennem billederne i stedet for at man skal kende den præcise URL (Her er en demo http://ckeditor.com/demo prøv at indsætte et billede i teksten)
Avatar billede bech1992 Nybegynder
30. november 2011 - 11:02 #4
lukketid