Avatar billede mih792 Nybegynder
06. oktober 2011 - 15:54 Der er 7 kommentarer

Er der nogen der ved hvad et rødt udråbstegn på et dokument ikon i Windows 7 betyder???

Er der nogen der ved hvad et rødt udråbstegn på et dokument ikon i Windows 7 betyder? - og hvordan man fjerner det igen, det gælder både billeder, word, excel, pdf
Avatar billede vejmand Juniormester
06. oktober 2011 - 16:47 #1
Har du et eller andet Back up program installeret?
Har set andre steder på nettet, at det kan forårsage problemet.....
Avatar billede pstidsen Novice
06. oktober 2011 - 16:52 #2
Avatar billede pstidsen Novice
06. oktober 2011 - 16:53 #3
#2: Hovsa! Link nummer to er bare til den her tråd. Se bort fra det ;)
Avatar billede mih792 Nybegynder
07. oktober 2011 - 14:26 #4
jeg har ikke noget back up system på min computer, og jeg kan åbne alle filerne.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2011 - 15:31 #5
Hvilket anti-virus program bruger du?
Avatar billede pstidsen Novice
07. oktober 2011 - 15:44 #6
Citat fra DET LINK DU SKULLE TRYKKE PÅ (http://www.eksperten.dk/spm/863108):
Det betyder at filen indeholder eksekverbar kode der kan være farlig.

Man kan højre-klikke på filen og vælge egenskaber og acceptere filen og så går udråbstegnet væk.

Ole Stanstrup
O.S. Data
Hvor svarer du ikke på det?!
Avatar billede jepp0950 Nybegynder
11. oktober 2011 - 14:40 #7
hmm har også lige fået dette problem og jeg kan ikke finde det du snakker om inde i egenskaber hos den individuelle fil jeg prøver ved

-alle minde word-, mp3-, avi- og pdf- filer har også for nyligt fået denne røde udråbstegn og kan ikke finde ud af hvad der er skyld i dette?