Avatar billede ranni Forsker
05. oktober 2011 - 14:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdeling af audio på DVD

Hej.
Jeg er ved at lægge mine CD er ind på en DVD skive som MP3 filer.
Jeg bruger dataindlæggelse i NERO men der kan jo ligge 400 musikstykker.
Kan jeg lave afsnit, så jeg skal trykke et nr. på afspillerens fjerbetjening, for at høre ønskede afsnit.
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2011 - 14:23 #1
Nogle afspillere understøtter mapper, men svaret er nok nej.

/J
Avatar billede ranni Forsker
05. oktober 2011 - 14:55 #2
Tak Jakke.
Så kan man måske afspille på DVD afspiller  ??? eller det helt ude skoven ???
DVD afspillere er jo sædvanligvis koblet til stereo/surroundanlægget
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2011 - 15:02 #3
ja hovedparten af dvdafspillere har et interface, til afspilning af mp3, her kan du bare smide dem i mapper - men forsøg dig frem før du går i gang med at kategorisere alt for meget - om din dvd afspiller kan klare opgaven..
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2011 - 15:03 #4
ex: mit lorte samsung anlæg (med dvd), tager dem bare en efter en, det er rådent at skulle igennem, som du siger 3000 numre hvis man vil høre den sidste... Men min playstation klarer det fint.
Avatar billede ranni Forsker
05. oktober 2011 - 15:41 #5
Tak jakke.
Vil du sende et svar.
Jeg prøver lige om min nyere Sony kan aflæse mapper
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2011 - 15:47 #6
jo tak, held og lykke !