Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
30. september 2011 - 17:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Menu med flere punkter

Hejsa,

Jeg havde sku lidt svært ved, at finde en passende overskrift til tråden her.

Men jeg skal bruge en slags menu, som skal fungere på følgende måde:

Jeg har en "opret" side, hvor jeg på selve siden skal have flere "menu punkter", som skal indeholde noget forskelligt omkring den her person.

Det er lidt svært at forklare... Men:

-- Main Menu --
Opret

-- Opret siden --
(Og på selve siden IKKE i Main Menu, skal man kunne navigere sig mellem fx. personlige oplysninger, job osv. Og alt efter hvilken man tager kommer der self noget om henholdsvist personlige oplysninger og job.)

navn:
alder:
osv osv.

Jeg håber i forstår, ellers må i sige. Jeg er ikke klar over, hvilket sprog det skal kodes i. Men er der nogle der kender et link eller andet til, hvor jeg kan finde en evt. guide.

På forhånd,
mange tak :)
Avatar billede majbom Novice
30. september 2011 - 18:23 #1
er det fordi du ikke har plads til det hele på én side, eller?

du kunne jo overveje noget med faneblade eller lignende...
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
30. september 2011 - 19:19 #2
Det er præcis, hvad jeg prøver at skrive: FANEBLADE! ;-)

Du er en mester, Splazz! :o)

Ved du hvordan man laver sådan nogle? :)
Avatar billede majbom Novice
30. september 2011 - 19:30 #3
jeg skulle tage meget fejl hvis ikke der ligger et hav af scripts på det store NET :)
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
30. september 2011 - 19:48 #4
ja, det kan nok godt være. Jeg kigger lidt ;-)
Har du nogen idé om, om man kan gøre det med ren PHP?

Kunne forestille mig der skulle noget Java ind over? :)
Avatar billede majbom Novice
30. september 2011 - 19:51 #5
du skal nok have fat i en lille smule javaSCRIPT og lidt css.

det kan ikke laves i en php - php kører på serveren INDEN siden bliver sendt til browseren
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
30. september 2011 - 20:42 #6
Ja selvfølgelig :o)
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
14. oktober 2011 - 08:57 #7
splazzz, kan du ikke smide et svar? :)
Avatar billede majbom Novice
14. oktober 2011 - 18:32 #8
ja da :)
Avatar billede majbom Novice
16. oktober 2011 - 12:40 #9
tfp :)