Avatar billede tobrukDk Novice
30. september 2011 - 16:34 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Solsystemet - opgave

hej

Det er ikke nogle Opgave!

Jeg har fået en prøve-prøve opgave endnu jeg skal til eksamen på onsdag, :) og så vil jeg gerne høre jer hvad i synes om den og hvad jeg kan gør bedre?, ;) prøve skal være klar mandag morgen!. det kan godt være at jeg har oversæt nogle små fejl :) men kan du hjælp mig med det?

http://www.meba.dk/

det hele er bygge op i php, :)

Det ser sådan her ud ; http://localhostr.com/files/reNL6sZ/capture.png

Det er taget et billedet fra min dropbox. :)

PS. Banner.logo.php
Det er altså flash som jeg har sæt det derinde. :)
Avatar billede pstidsen Novice
30. september 2011 - 16:50 #1
Du må ALDRIG ALDRIG have så STORE billedefiler til at ligge og så nedskallere det til et cirka 200*200 billede. Det tager simpelthen en krig at loade!

Det er lidt svært at finde linksne til filmene.

Det er måske lidt overkill at have sitemap på sådan en lille side. Det er jo bare en kopi af menulinjen.

Derudover er der nok lige et par stavefejl :)
Avatar billede tobrukDk Novice
30. september 2011 - 16:56 #2
Ja okay, jeg prøver lige at kig på det , :) så jeg skal gør billede ud i højre side mindre og gør billeder også mindre?
Avatar billede pstidsen Novice
30. september 2011 - 17:00 #3
Du skal åbne billederne i et billedbehandlingsprogram (f.eks. Paint) og så lave billedet i den størrelse du vil have ;)
Avatar billede pstidsen Novice
30. september 2011 - 17:01 #4
i stedet for at skrive width="200" hight="200"
Avatar billede tobrukDk Novice
30. september 2011 - 17:17 #5
okay. ;) super jeg vil lige kigge på det :)
Avatar billede tobrukDk Novice
30. september 2011 - 18:07 #6
Det er sådan at i min photoshop fil som jeg skal frem vise der havde jeg ligge link til video dernede hvor man kan finde film osv. :)
Avatar billede pstidsen Novice
30. september 2011 - 21:21 #7
jeg mener bare at det ville være bedre hvis linksne var lidt større og var OVER billederne og ikke under :)
Avatar billede tobrukDk Novice
30. september 2011 - 21:53 #8
Ja men det er sådan man første kommer i tænke om når man har giv opgave. :)
Avatar billede pstidsen Novice
01. oktober 2011 - 23:10 #9
ja, du går vel på en programmør skole og ikke en designskole?
Avatar billede tobrukDk Novice
01. oktober 2011 - 23:18 #10
altså vi skal laver at design hjemmesider som vi skal lave om til koder :)
Avatar billede pstidsen Novice
01. oktober 2011 - 23:21 #11
Nårh okay. Men ja opgaven var jo bare en opgave med <div></div>
Avatar billede tobrukDk Novice
01. oktober 2011 - 23:26 #12
Jeps nemlig og noget php , :)
Avatar billede tobrukDk Novice
02. oktober 2011 - 00:24 #13
Prøve lige at tjek opgave;

http://meba.dk
Avatar billede pstidsen Novice
02. oktober 2011 - 11:47 #14
Nøj det med billederne er blevet bedre! Siden indlæses med det samme nu! (måske kan du ikke mærke forskel fordi din internethastighed er god)

Du har efter min mening løst opgaven fint :)
Avatar billede tobrukDk Novice
02. oktober 2011 - 22:15 #15
Ja ikke også, :)

Vil du have noget for hjælpen?
Avatar billede pstidsen Novice
03. oktober 2011 - 16:32 #16
du har vist mere brug for pointene :)
Avatar billede tobrukDk Novice
03. oktober 2011 - 18:35 #17
okay altså en eller anden dag skal du altså have noget for dig fordi nu er det anden gange du hjælper mig med noget! hvor du ikke vil have dem!.
Avatar billede tobrukDk Novice
03. oktober 2011 - 18:39 #18
Okay så lukker jeg den selv :)
Avatar billede tobrukDk Novice
04. oktober 2011 - 12:01 #19
Jeg fik et 7 tal :) , jeg skulle have haft noget javasciprt :)
Avatar billede pstidsen Novice
04. oktober 2011 - 21:13 #20
jeg har 8.729 point og du har 320. Hvis du også fremover skal have mulighed for at stille spørgsmål (og det synes jeg bestemt du skal!) bliver du nød til at have nogle at gi. Jeg har ikke noget at bruge dem til. Det er iøvrigt også kun 10 point ;)

Tillykke med 7 tallet. Husk lige at lukke helt :)
Avatar billede tobrukDk Novice
05. oktober 2011 - 07:47 #21
Tak og super man gang tak for en hyggelig samtale ;) ;) jeg skulle have haft noget javssciprt og en betale form den skulle ikke rigtigt kun noget . Og noget ac3 ;) så havde jeg nok fået et 12 tal men jeg synes personligt det er fint nok med et 7 tale ;)