Avatar billede Mortenn85 Nybegynder
29. september 2011 - 14:01 Der er 4 kommentarer

One.com problem med Windows Live Mail 2011

Hej.

Har problemer med at opsætte min "one.com mail" med "windows live mail". Får denne fejl meddelse : "imap.yourdomain.com could not be found". Har fulgt denne guide : http://www.one.com/da/support/guide/mail/opsaetning-i-windows-live-mail-2011

Hvad er det jeg gør forkert? :)

På forhånd tak,

Mvh Morten
Avatar billede Blueeyez Mester
29. september 2011 - 14:04 #1
imap.yourdomain.com skal du ændre til din sides domæne (Hvis jeg i hvertfald ikke tager helt fejl)
Avatar billede vejmand Juniormester
29. september 2011 - 14:14 #2
yourdomain skal erstattes med dit domæne.......

Altså, hvis det f.eks. var Eksperten der havde deres e-mail ved one.com: imap.eksperten.com
Avatar billede vejmand Juniormester
29. september 2011 - 14:16 #3
Sorry Blueeyez, kunne ikke se din kommentar inden jeg sendte min....  :-(
Avatar billede Blueeyez Mester
29. september 2011 - 14:37 #4
#3 gør ik noget :) Smider svar, nu hvor jeg kan se andre er enige ;)