Avatar billede meacham Nybegynder
28. september 2011 - 10:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

RJ45 splitter -> 4 stk RJ11/RJ45

Jeg ved at denne har været oppe og vende før, men jeg synes ikke at der kom et brugbart svar, så jeg prøver igen.
Jeg skal bruge en RJ45 splitter, så jeg kan køre 4 telefoner på separate linjer fra ét RJ45 udtag. Jeg har nogen i forvejen, men kan ikke huske, hvor jeg har købt dem. Det er en lille skinne med 4 RJ45 udtag med en 10cm ledning med et RJ45 i enden.
Vær opmærksom på, at det er 4 SEPARATE linjer, altså ikke 4 telefoner der har samme nummer. Da der er 8 ledere i UTP kabler og telefoner bruger 2, er det jo en fin måde at udnytte stikkene på.

På forhånd tak
Cal Meacham
Avatar billede helt83 Nybegynder
28. september 2011 - 11:20 #1
Hej meacham

tror du fisker en sådan her fætter http://www.equip-info.net/equipenglish/index.php?page=equippro&series=6&kat=22&id=2696

mvh
helt83
Avatar billede meacham Nybegynder
28. september 2011 - 11:27 #2
Det er nemlig sådan en jeg fisker efter. Jeg forstår ikke, at de er så svære at finde, har googlet for evigt efter den. Hvis jeg skal være en smule kritisk, ville jeg dog helst have en med RJ45 stik i stedet for RJ11. Det er nemmere i krydsfeltet, så man kan bruge standard patchkabler. Har du også et link til sådan en fætter? Og helst med en dansk forhandler. Jeg ved at de kan fås, for vi har brugt masser af dem.
Avatar billede helt83 Nybegynder
28. september 2011 - 11:47 #3
Var admin for nogle år siden hos en mindre speditør, bestilte dem hos midt-data, men de er gået konkurs, tror du ikke at et firma som sandberg har sådan nogle banditter ;O)

mvh
helt83
Avatar billede meacham Nybegynder
28. september 2011 - 13:12 #4
Der har været en hos sandberg engang, men den er udgået. Desuden var den kun på 2 porte.
Nogen andre forslag?
Avatar billede helt83 Nybegynder
04. oktober 2011 - 12:25 #5
Nu bliver du glad http://www.elvvs.dk/category.2267.article.19201

du skal selvfølgelig bruger 2 stk.

mvh
helt83