Avatar billede StoreThomas Nybegynder
28. september 2011 - 09:56 Der er 3 kommentarer

Hjælp til oprettelse af hjemmeside baseret på gratis CMS som f.eks. Joomla! eller Umbraco

Hej.

Jeg har brug for hjælp til at få oprettet et site med noget CMS ind over. Sitet skal indeholde hele min plakat samling (ca. 10.000 stk. and still growing). Meningen med sitet er både at få mulighed for let at "nyde" min samling, men også at bruge sitet til at sælge, bytte og købe fra og med andre samlere. Det hele er på privat/hobby basis. En betaling for ulejligheden vil dog selvfølgelig være på sin plads :)

Når jeg skriver "hjælp" så betyder det at jeg har brug for en der kan tage sig af hele CMS delen, designe template, hjælpe med import af data fra regneark osv.

Jeg sørger selv for at sætte en webserver op med den software der skal bruges, jeg har bare hverken tid eller lyst til at skulle sætte mig ind i et CMS system, hvor spændende det end ser ud. Jeg har selvfølgelig selv en idé til hvordan sitet skal se ud, og jeg kan også forholdsvist klart definere hvilke felter hver post i databasen skal indeholde.

Kom glad og send mig en e-mail hvis du er interesseret i at tjene en skilling på lidt aftenarbejde ;)

Hilsen
Thomas
Avatar billede wanze Nybegynder
29. september 2011 - 02:59 #1
Når du siger "En betaling for ulejligheden vil dog selvfølgelig være på sin plads", hvilket prisleje har du så i tankerne?
Avatar billede StoreThomas Nybegynder
29. september 2011 - 08:24 #2
Hej.

Det afhænger selvfølgelig af hvad det hele munder ud i, men 5000 kan nok godt skifte hænder hvis jeg er tilfreds.
Avatar billede moddi100 Seniormester
29. september 2011 - 08:41 #3
Du må godt sende mig en besked herinde med lidt flere detaljer. Har tidligere arbejdet en del med Joomla og noget import fra Excel.