Avatar billede Slettet bruger
27. september 2011 - 20:29 Der er 2 kommentarer

Jeg bliver smidt af netttet

Kære alle computer-eksperter,
Jeg håber der er nogen, der kan hjælpe. Vi har trådløst netværk via kabel-tv (webspeed). Jeg har en Sony Vaio og min kæreste har en Mac. Vi bliver desværre jævnligt smidt af nettet herhjemme, og kan kun få det til at virke igen ved at slukke/tænde for kontakten. Vores telefoner bliver selvfølgelig også smidt af netværket! :o/
Vi har haft problemet i ca. et par måneder.
Håber snarest at få hjælp til problemet.
Hilsner fra Mette
Avatar billede Mickger Mester
28. september 2011 - 14:20 #1
Har du prøvet at kontakte Yousee??
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2011 - 20:12 #2
Nej, det har jeg ikke. Jeg gik egentlig ikke ud fra, at det var et YouSee problem, men må da lige prøve at ringe til dem imorgen.