Avatar billede sfhusted Nybegynder
25. september 2011 - 21:47 Der er 1 løsning

Hvordan beholder man den "betingede formatering" i copy/paste af tabel fra Excel til Word?

Ved almindelig copy/paste af tabeller med betinget formatering forsvinder ikoner o.l fra Excel til Word (2007 & 2010). Er nogen bekendt med en løsning?
Avatar billede sfhusted Nybegynder
26. september 2011 - 11:38 #1
Fandt selv en løsning: Copy/paste kan ikke bruges direkte i denne situation. Gør istedet følgende:
I Excel, under fanebladet "startside" vælges i  rullegardinet "Kopier", "Kopier som billede..."
Herefter har man mulighed for at kopiere som "vist på skærm" eller som vist på udskrift. Forskellen mellem de to er primært at spreadsheet felterne ikke medtages ved valg af kopiering som udskrift.
Derefter kan tabellen pastes i word, Openoffice eller lignende.