Avatar billede naderak Nybegynder
23. september 2011 - 10:49 Der er 1 kommentar

"Add to Cart" knap til en webshop

Jeg leder efter en "Add to Cart" løsning, der kan håndtere en dansk webshop med mere end 20000 produkter. Jeg ønsker at beholde min hjemmeside, og jeg skal bare have den back-end del af en internet-butik. Løsningen skal håndtere danske kroner og det danske skattesystem system. Mulige løsninger?
Avatar billede keysersoze Guru
23. september 2011 - 14:12 #1
Jeg tror du får meget svært ved, for ikke at sige umuligt, at finde noget du uden videre kan indsætte i dit nuværende system og så virker det hele efter hensigten simpelthen fordi færdige systemer ikke har en chance for at vide hvordan din struktur er. Enten skal du have flyttes dit nuværende indhold over i en komplet løsning eller også skal du have udviklet specifikt til hvad du har nu. Den mulighed du dog har er, at hvis dit nuværende system bygger på et standard CMS med standard-tilføjelser oven på så er der formentlig nogle der har lavet en tilføjelse til at understøtte de andre med netop de muligheder du søger.

Betalingsløsning er selvfølgelig intet problem, det kan du leje dig til hos fx dibs, dandomain, wannafind og hvad de ellers hedder.

Hvis vi skal kunne komme det nærmere kræver det nok lidt mere information om hvad du har nu.