Avatar billede mdc51 Nybegynder
19. september 2011 - 12:16 Der er 1 kommentar

Indsæt objekt fejler på windows 7, office 2003

Hej,

Jeg har et problem, som er følgende:

Når jeg sætter et regneark ind i et worddokument (altså i menuen Indsæt - Objekt) så går worddokumentet ned.

Problemstillingen forekommer, når der er tale om maskiner med windows 7 og Office 2003 installationer.

Det forekommer ikke, når der f.eks. er tale om Windows XP med Office 2003.

Er der nogle, som er stødt ind i denne problematik og som har løst den?
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 09:35 #1
Har du prøvet at åbne word i fejlsikret tilstand og se om de stadigvæk sker?

Start -> Alle Programmer -> Microsoft Office -> Hold Ctrl nede imens du klikker på Microsoft office word 2003.

Er der installeret alle windows opdateringer?