Avatar billede Coolcat-DK Nybegynder
17. september 2011 - 10:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WIn 7 BSOD og mange af dem.

Hejsa.

Jeg ved ikke om jeg har oprettet mit spørgsmål det rigtige sted.. men here goes:-)

Jeg har en træls pc der bliver ved med at smide nogle bsod i hovedet på mig. Håber lidt at der er nogne herinde der kan løsningen til mit problem.

Jeg har prøvet at installere win7 igen og anden ram, anden HDD og anden strømforsyning, men stadigvæk bare en masse fejl.

Here er hvad whocrashed skriver som fejl.

This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x7CC40)
Bugcheck code: 0x4A (0x772D226A, 0x2, 0x0, 0xFFFFF88008905CA0)

This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0x4A (0x772D226A, 0x2, 0x0, 0xFFFFF88008905CA0)

This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x7CC10)
Bugcheck code: 0x1E (0x0, 0x0, 0x0, 0x0)

This was probably caused by the following module: win32k.sys (win32k+0xC325F)
Bugcheck code: 0x3B (0xC0000005, 0xFFFFF9600014325F, 0xFFFFF880021200C0, 0x0)

This was probably caused by the following module: unknown_module_fffffa80_0183e0b0.sys (Unknown_Module_fffffa80_0183e0b0+0x18DC928)
Bugcheck code: 0x3B (0xC0000005, 0xFFFFF80002A77B65, 0xFFFFF88007937070, 0x0)

Dette er kun nogle af koderne. der er mange flere men de har et samme Module som fejl men nogle andre koder.

Skriv endelig hvis I skal bruge mere info og jeg vil se om jeg kan skaffe det til Jer

Coolcat-DK
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2011 - 11:56 #1
http://www.sevenforums.com/crashes-debugging/23643-ntoskrnl-exe-bsod.html

http://www.computerhope.com/issues/ch000646.htm

når du geninstaller win 7 skal du gøre det rigtigt
det er ikke nok bare at formatere partition c fordi den også laver en på 100 mb og den skal du fjerne ellers har den jo gamle huske fejl

altså man fjerner parttion c og den på 100 mb til systemfiler
oprette en ny c på samme størrelse og win 7 opretter så selv din systemddatadisk

http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html

gå ind under
avanceret

http://www.techtalkz.com/gallery/files/1/Windows7-2008-11-04-14-54-52.jpg
Avatar billede Coolcat-DK Nybegynder
17. september 2011 - 13:36 #2
Da jeg installerede win7 bad jeg den om at formatere mit c: Er det ikke nok?

Og er der nogen måde jeg kan slette den på 100 mb nu eller er det ved en ny install??

Jeg har prøvet med andet keyboard også..
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2011 - 14:04 #3
hvis min maskine lavede brok ville jeg starte helt forfra der ville jeg gøre det sådan som skrevet

fjerne partition c og den på 100 mb og lave en ny partition c og så bliver den anden auto lavet

så sidder du på en helt ren maskine

du kan kun gøre det ved nyinstall ellers er jeg sikker på der er sort skærm

så er det udelukket
bios opdatering
så er styringen af hardware på plads
efter install af windows opdater driverne med slimdrivers
de behøver nemlig ikke ligge på bundkortets producent hjemmeside
der er jo mange på sådan et kort
lyd og så videre

men den fejl du har kan også gost have noget med din harddisk at gøre
du bør også tjekke dine ram for at udelukke fejl på dem
mange af de fejl koder du ser griner dem der har lavet dem sikkert en del af

du kan enten bruge
ultimate boot cd

http://www.ultimatebootcd.com/

eller
hirens 14.1 dvd --- og den er faktisk ret god at have liggende
min ligger på en rw skive så når der kommer nye verioner sller jeg den bare på den og lægger den ny ind - det koster jo ikke det store vel. der ligger utroligt mange programmer på den
men se på deres hjemmeside

http://www.hiren.info/pages/bootcd

m.v.h
Avatar billede Coolcat-DK Nybegynder
18. september 2011 - 14:24 #4
Til info.

Jeg har den nyeste bios.
Har kørt test af ram og HD hele natten og fandt ingen fejl.

Ændre det noget på mulige fejl?
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2011 - 20:09 #5
Avatar billede Coolcat-DK Nybegynder
18. september 2011 - 21:51 #6
Ok takker igen
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2011 - 07:39 #7
ok