Avatar billede mdc51 Nybegynder
11. september 2011 - 10:47 Der er 2 kommentarer

Min bærbare (Fujitsu Simens Amilo Pi 3540) lader ikke

Hej

Min bærbare lader ikke. Det skyldes, at lade-indgangen er knækket. Dvs., at der sidder en aflang dims, som selve kablet går ind i. Den er knækket af.

Jeg har kigget ind i pc'en for at se, om delen umiddelbart kan skiftes. Det ser ud som om, at den er nittet fast i et stort kort (formentlig bundkort). Er der nogen der ved, om den kan udskiftes uden at skulle skifte hele kortet? Og hvis ja, hvordan gøres det så?

Takker.
Avatar billede kurt54 Ekspert
11. september 2011 - 14:51 #1
Det hedder en dc bøsning - bærbar.com har mange men tilsyneladende ikke lige din model, omend en af dem nok passer. Det er en meget almindelig skade, som jeg heldigvis ikke selv har været ude for. men nogle må give deres stik bank...
Avatar billede fhansen82 Mester
11. september 2011 - 18:54 #2
Er PC'en uden for reklamationsretsperioden?