Avatar billede ngr Praktikant
10. september 2011 - 00:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy 5 GT-15500

Sådan en har jeg købt, og jeg mindes ikke nogensinde at have fortrudt et køb så meget.
Aldrig har jeg oplevet et stykke elektronik, som er så totalt ikke-intuitivt og håbløst at finde rundt i.
Håber at nogen kan hjælpe mig med et par spørgsmål:
I manualen skrives der den ene gang efter den anden om 'inaktiv tilstand' og 'aktiv tilstand' - uden nogen forklaring på, hvad det er for noget.
Så jeg vil være dybt taknemmelig, hvis nogen her kan forklare mig det.
På en eller anden måde er det lykkedes for mig at overføre min telefonbog (kan ikke huske hvordan), men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan jeg kommer ind i den og finder et nummer - og opretter en ny kontakt.
Det vil jeg også frygtelig gerne have hjælp til.
På forhånd 1000 tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. september 2011 - 15:06 #1
Inaktiv: ikke noget aktivt program fremme på skærm.
Aktiv: et program fremme på skærmen.

Hvordan du opretter en kontakt og ringer op fra telefonbogen, er meget klart formuleret i manualen.
http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-I5500YKAXEE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=support

Brug den der passer til din telefon.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2011 - 16:00 #2
Hallo????
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2011 - 13:41 #3
Feedback???
Avatar billede ngr Praktikant
02. november 2011 - 00:21 #4
aa
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2011 - 00:33 #5
Hmm, godt nok en underlig måde at takke for hjælpen.......
Avatar billede ngr Praktikant
02. november 2011 - 00:41 #6
Hvilken hjælp?
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2011 - 00:51 #7
Kan du ikke se indlæg fra john_stigers Skrevet lør. d. 10. september 2011 kl. 15:06:53 ?????
Det virker underlig.......
Hvilken nummer har dit eget indlæg, når du kigger på denne tråd?
Dit sidste indlæg har nr.  #6 hos mig.
Avatar billede ngr Praktikant
02. november 2011 - 01:02 #8
Kalder du en henvisning til en manual hjælp
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2011 - 01:11 #9
Ja, gør du ikke det????
Der er vel ingen idé i at "genfortælle" hvad der står i manualen?

Hvis det ikke var det du søgte, burde du jo reagere på de efterfølgende indlæg, og fortælle at du ikke kan finde det i manualen......ellers har hjælperen jo ingen chance for at vide om det var til nogen hjælp.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2011 - 14:40 #10
#8
Det er da langt det nemmeste, blot at linke til manualen, så hvorfor skulle jeg skrive det samme?

Er 110% enig med #9: Du skriver ikke at du ikke kunne bruge hjælpen, så hvordan skal vi kunne vide at du ikke gad læse manualen???!!!