Avatar billede janemil Nybegynder
08. september 2011 - 12:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Samarbejde - Ipad / iphone app

Jeg har en masse indhold
- billeder
- tekst
- lokationer
- film

Dette egner sig til en app. Kunne du have lyst at lave app'en og jeg levere indhold?

Billeder kan ses på
http://www.abandon.dk
Har mange tusinde flere.

Skal du søge på emnet hedder det "Urban Exploration" / "Urbex" - der er nogle apps med det allerede.
Det er dog mere billederne jeg tror man skal fokusere på. Om målgruppen er stor nok til det er økonomisk fordelagtig ved jeg dog ikke.

Tænker noget med en app, som inkludere en webpage, så jeg kan opdatere det løbende.

Prisen skal nok max være 20kr for iphone og 30 for ipad. Tænker data kan være ens, men billeder skaleres forskelligt. Om det er manuelt skalere eller automatisk betyder intet for mig.

Version 1 af app'en
billeder med flip til næste billede
trykkes på billedet kan man læse en tekst
Der skal være mulighed for at ligge et google map link på et icon
Der skal være mulighed for youtybe link på et icon
Omdrejningspunktet er billeder

1 billede
1 tekst pr. billede
mulighed for
1 google map link pr. billede
1 youtube link pr. billede
1 fotograf pr. billede (tekst felt)
1 model pr. billede (tekst felt)
Avatar billede cpufan Juniormester
08. september 2011 - 17:35 #1
Jeg er interesseret!!

Det lyder som en god / skæv idé, som jeg godt kan se en fremtid for indenfor sit niche-område...
Jeg kan kontaktes på info[a}icode.dk <- du ved hvad der skal ændres, for at emailadressen kan fungere.

Jeg har også et par forslag til vers. 2
Avatar billede janemil Nybegynder
28. september 2011 - 11:36 #2
Lukker grundet manglende interesse.