Avatar billede Slettet bruger
06. september 2011 - 18:33 Der er 5 kommentarer

Computer kan ikke finde trådløst internet

Min MSi-wind u200 notebook kan ikke mere komme på nettet eller finde nogle trådløse forbindelser. Den startede med at koble af og på nogle gange og nu kan den slet ikke komme på. Jeg har Windows 7.

Håber der er nogle der kan hjælpe, og gerne på en meget brugervenlig måde, da jeg overhovedet ikke har forstand på computere :)

Hilsen Minja
06. september 2011 - 19:47 #1
Velkommen til E. ...

Check om der skulle være en "Knap" "Hotkey" til aktivere/DEaktivere trådløs. Det plejer der at være på bærbare ...
Måske Fn tastkombinationen ?
Der er nogle kontrollamper på forkanten; er der signal/lyd i WLAN der ???
Avatar billede Andyboy Nybegynder
06. september 2011 - 22:28 #2
Når du kan se den er aktiveret (via lampen, der lyser) - så prøv evt. at genstate / slukke computeren og så tænd den igen. Jeg har tidligere haft en u100, der ikke registerede at man tændte / slukkede netkortet hvis den havde været løbet tør for batteri.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2011 - 11:51 #3
Tak for jeres forslag. Det er begge ting jeg har gjort uden succes, desværre.

Lampen er tændt, men der står stadig på skærmen at der ikke er nogen forbindelser tilgængelige.
07. september 2011 - 12:29 #4
Bare lige en detalje - og der ER trådløse "sendere" i nærheden ? Din egen ?
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2011 - 11:38 #5
Jep, det er der :) Min anden computer går på uden problemer.