Avatar billede Slettet bruger
06. september 2011 - 10:43 Der er 2 kommentarer

Hjælp til Magento tema!

Hej,

jeg har brug for assistance til en lille opgave. Jeg har lagt et  nyt tema på denne side;

http://chuckbuddies.dk/

Problemet er at checkout og Quickpay (www.quickpay.dk) ikke spiller ordentligt sammen. Når man forsøger at godkende en ordre (for dernæst at gå til DK-betaligen) så står den bare op tænker.

Udførelse af opgaven vil naturligvis medføre betaling for dit arbejde!

Håber der en der kan hjælpe mig!

Venligst
Lasse Juhl
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
06. september 2011 - 14:45 #1
Hej ,
  Jg har lang erfaring med at arbjede i magento . Jeg kan klare opgaven .
skriv til info@ronplex.com
vh
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2011 - 09:04 #2
Jeg har forsøgt at skrive til dig, dog uden held! Gider du kontakte mig pr. mail!