Avatar billede JonasPreisler Nybegynder
31. august 2011 - 22:36 Der er 19 kommentarer

Nogle programmer vil ikke åbne?

Hey

Jeg kom hjem i dag og installerede Nokia Internet Modem programmet til det nye internet-modem, men når jeg derefter klikker på program-ikonet, loader den i 1/10 sek. og så gør ingenting.

Prøvede at genstarte pc'en og geninstallere programmet, men den gør stadig det samme. (Windows 7 home premium).

Nu også når jeg vil åbne WinRar, Word og Excel, loader den i 1/10 sek. og så gør ingenting.

Kan nogen hjælpe? :-)

Mvh Jonas
Avatar billede pstidsen Novice
31. august 2011 - 22:41 #1
Systemgendannelse :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. august 2011 - 23:15 #2
Som "pstidsen"foreslår eller F8 og sidst kendte fungerende tilstand.
Avatar billede JonasPreisler Nybegynder
01. september 2011 - 12:36 #3
Ok tusind tak for svar.

Systemgendannelse - vil det sige, at alle dokumenter, der er lavet efter sidste system-opdatering, vil blive slettet?
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. september 2011 - 13:41 #4
Hvis du kan køre sidst kendte fungerende tilstand fra F8 mister du intet.
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. september 2011 - 15:46 #5
Når den kører igen så husk at lave en reparationsdisk.
http://gratisupload.dk/vis_billede/64821/
Avatar billede JonasPreisler Nybegynder
02. september 2011 - 00:19 #6
Ok fedt!

poko1; der sker intet når jeg trykker på F8?
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. september 2011 - 09:24 #7
Du bruger vel F8 rigtigt? Når du starter computeren kommer der en sort skærm med nogle oplysninger bl.andet hvordan du kommer i bios og hvordan du vælger Bootmenu nu trykker du mange gange på F8 så skulle der gerne komme en menu op hvor du kan vælge fejlsikret plus andre muligheder . med piletasterne kører du ned til sidst kendte fungerende tilstand og trykker ok.Hvis den så stadig har problemer. kommer næste mulighed hvis du har Win7 DVDén starter du op fra den og når du så kommer dertil hvor du kan trykke instal så står der nede i venstre hjørne Reparer der trykker du og lader den lave en reparation! Hvis du ikke har Win7 DVD må du finde en der også har Win 7 Home og på dennes maskine lave lave en reparations CD. se Hvordan i #5 det skal være samme 32 eller 64 Bit system.
02. september 2011 - 09:29 #8
Ca. sådan skal det se  ud -
http://kimludvigsen.dk/billeder/fejlsikret/fejlsikret-t01b.png hvis den har fanget [F8] ...
Avatar billede JonasPreisler Nybegynder
04. september 2011 - 14:15 #9
Så har jeg prøvet F8 og sidst kendte tilstand.

Det har bare ikke løst problemet, da nogle programmer stadig ikke kan åbne.

Har I andre forslag til hvrdan man løser det?

Mvh Jonas
Avatar billede JonasPreisler Nybegynder
04. september 2011 - 14:16 #10
Har også prøvet systemgendannelse, men den rækker kun en uge tilbage, hvorproblemet også var der,
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. september 2011 - 16:00 #11
Fik ikke at vide om du har Win 7 DVDén? ellers må du i byen og lave en.
http://gratisupload.dk/vis_billede/64874/
Avatar billede JonasPreisler Nybegynder
04. september 2011 - 19:30 #12
Det har jeg ikke. Hvor får man en cd:r med over 135 gb plads?

Og hvad gør jeg efter jeg har lavet en sikkerhedskopi?
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. september 2011 - 20:17 #13
Sig mig laver du grin med mig? du skal bruge en CD.R programmet fylder Ca 135 GB.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. september 2011 - 20:20 #14
Vi må også hellere stoppe her hvis det ikke betyder mere for dig end at du blot en gang imellem gider reagere.
Avatar billede pstidsen Novice
04. september 2011 - 20:33 #15
#14: Rolig, nogle har et liv udover at sidde foran skærmen....
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. september 2011 - 07:55 #16
Rettelse. Jeg har stirret mig blind på egen fejl.SORRY.
http://gratisupload.dk/vis_billede/64979/
Avatar billede JonasPreisler Nybegynder
06. september 2011 - 00:03 #17
Hvad gør jeg så efter sikkerhedskopien er lavet?

Ved systemgendannelse står der at den vil gå tilbage til samme tilstand som den var d4. november 2011 som kun er et par dage siden, hvor problemet også var der?
Avatar billede JonasPreisler Nybegynder
06. september 2011 - 00:29 #18
Mente september.. :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. september 2011 - 11:52 #19
Du kan selvfølgelig ikke gendanne fra et punkt efter problemet opstod men som jeg foreslog gå til en anden pc med samme OS og lav en reparations CD. som du kører fra opstart.