Avatar billede Slettet bruger
29. august 2011 - 17:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Bruger er blevet deaktiveret og vil gerne aktiveres igen.

Hejsa.

Min bruger "nemlig" er blevet deaktiveret i sidste uge ifm. pålogning. Jeg har skrevet til forskellige mailadresser uden effekt.
I min desperation har jeg nu oprettet denne brugerprofil, for at komme i kontant med CoAdmin, så min brugerprofil kan aktiveres igen.
Herefter kan denne profil slettes igen.
Jeg beklager meget bøvlet.
29. august 2011 - 17:26 #1
... det ville måske hjælpe hvis du kunne fortælle fulde navn på tidligere profilnavn ???
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2011 - 17:32 #2
Er det ikke, det jeg har skrevet, nemlig "nemlig".

http://www.eksperten.dk/profil/nemlig

Skal jeg oplyse mere?
29. august 2011 - 17:44 #3
Nåååå - jeg læste det i farten som et led i sætningen med ordet "nemlig" *S* ...

Virker da ikke som "deaktiveret" ? Hvordan vises det i praksis ?
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2011 - 17:47 #4
Når jeg vil logge på, får jeg meldingen, at brugeren er deaktiveret.
29. august 2011 - 17:57 #5
(Skulle der evt. være en årsag til det ?)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2011 - 18:08 #6
Den ville ikke godkende min kode (som jeg bestemt mener, var korrekt), og da jeg havde prøvet 3 gange, valgte jeg at bestille ny kode, som jeg fik på min email.
Jeg prøvede så at logge på med den nye kode, men meldingen var så, at jeg er deaktiveret.
29. august 2011 - 18:12 #7
OK - det skal så nok være rigtigt...
Det skal igennem [Admin]  ;-((
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2011 - 18:24 #8
Jeps, men skal jeg gøre andet end at gøre opmærksom på det i denne tråd?
Og så kan jeg vel håbe på, at CoAdmin holder øje med denne kategori.
29. august 2011 - 18:27 #9
*S* ...
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2011 - 09:26 #10
Så er jeg kørende. En postbesked til CoAdmin hjalp.
Smid et svar og du får pointene for din deltagelse.... :)
06. september 2011 - 10:26 #11
Spørgsmål i denne kategori er "gratis" ... læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [accepter] dit eget [svar] ...

Se også -> www.eksperten.dk/spm/945803#reply_7833449 punkt 11
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2011 - 10:36 #12
OK - det var jeg ikke lige opmærksom på.