Avatar billede fbaastrup Nybegynder
23. august 2011 - 14:24 Der er 2 kommentarer

Vil HTML5 dræbe Flash? Spørgeskema

Hej. Jeg er igang med en undersøgelse i forbindelse med min uddannelse som multimediedesigner. Det vil være en rigtig stor hjælp, hvis I gider at gå ind og svare på dette simple spørgeskema; http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=2412v43y82d4zd1952310

På forhånd mange tak!

Frederik
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. august 2011 - 14:39 #1
Kan ikke se hvorfor det skulle dræbe flash??? Flash dræber vel mere eller mindre sig selv.
Avatar billede fbaastrup Nybegynder
23. august 2011 - 16:27 #2
Okay, glemte selvfølgelig en uddybelse. HTML5 gør det muligt at integrere video, mp3, canvas, osv. på din side uden hjælp fra Flash. Det vil altså være muligt at lave mange af de ting, du før skulle bruge Flash til direkte i HTML-koden. Håber det kaster lys på tingene.