Avatar billede Blandy Praktikant
18. august 2011 - 18:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hent mails fra outlook.

Hej jeg har en svoger som har smadret sin bærbar ved et uheld. Nu står han og skal bruge en nu, men han mangler nogle e-mails som ikke er blevet kopieret over i en .pst fil. Hans outlook bruge pop3 mail system, så de bliver sådan set sendt til hans mailbox og slettet fra serven. Men de mails som ikke er blevet gemt i en .pst, er det muligt at hente dem rådt fra hdd'en?

Der er ikke noget problem i det med at trække en .pst fra den gamle hdd over i den ny, men hvad med de mails som ikke blev autoarkiveret? Outlook må jo have dem et eller andet sted liggende.

Han brugte outlook 2007 med win 7 ultimate 32 bit.

Og ja bærbaren kan på ingen måde startes op da det er strømforsynings inden på bundkortet som er revet løst.
18. august 2011 - 18:23 #1
... hvis det først ER blevet modtaget i Outlook SÅ ligger det en en *.PST fil et sted ...

Kig efter en [Outlook.pst] fil - aktiver visning af [System][Skjulte] filer ...
Avatar billede Blandy Praktikant
18. august 2011 - 18:59 #2
Det vil sige at når man benytter POP3 i outlook, så bliver mailsene direkte gemt i .PST'en? Nu er jeg vant til på jobbet at vi arbejder i exchange, hvor det netop ikke sker.

Var nemlig meget i tvivl om hvordan outlook opfører sig når den modtager POP3 mails. Men du skal have rigtig mange tak for det hurtige svar.

Du får lige point engang.

Lig et svar;)
18. august 2011 - 19:08 #3
Ping...
23. august 2011 - 17:07 #4