Avatar billede jmarques Nybegynder
18. august 2011 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Send email på planlagt tidspunkt automatisk - skal gentages automatisk måneden efter

Hej alle,

Er der nogen der kan være behjælpelig med om Outlook fra Office 2007, kan instilles til at sende en mail automatisk 1 gang på en bestemt dato, fast hver måned eller endnu bedre hver 2. måned?

Hos os forholder det sig desværre sådan at jeg er nødt til at minde kollegaer om at sende mig de samme ting hele tiden. Derfor ville en automatisk afsendt mail på et fast tidspunkt/dato, på ubestemt tid fremover, være til stor hjælp.

Mvh
Joachim
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
18. august 2011 - 17:21 #1
Avatar billede jmarques Nybegynder
22. august 2011 - 11:17 #2
Super - tak for hurtigt svar, mvh Joachim
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
28. august 2011 - 23:00 #3
nå, og så suger du selv point, det var da flot
Avatar billede jmarques Nybegynder
29. august 2011 - 09:43 #4
HAHA det er en fejl !! beklager mange gange !!
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
29. august 2011 - 10:09 #5
ja ja den er go med dig