16. august 2011 - 21:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Previews synes at være synlige for og kan afsendes af alle.

Se http://www.eksperten.dk/spm/945196 indlæg 10-13.  På en tråd jeg deltog i havde en anden bruger lavet et indlæg som preview.  Jeg var overrasket over at jeg kunne se det, og under et øjebliks mangel på omtanke trykkede jeg på submit knappen for at se hvad der ville ske.  (Den pæne forklaring er, at jeg altid er ivrig efter at lære mere om hvordan Eksperten virker.)  Resultatet var, at indlægget kom til at fremstå som mit indlæg.

Men er det tilsigtet at previews er synlige for alle?  Jeg ville have troet, at preview funktionen var ment som et redskab eksklusivt for det medlem der vil formulere et indlæg.
16. august 2011 - 21:15 #1
(Er - som flere andre - et 'velkendt' problem *SUK*)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2011 - 21:31 #2
Har også oplevet det ... :(
27. august 2011 - 09:51 #3
Lukker.