Avatar billede JCC_1973 Nybegynder
15. august 2011 - 15:20 Der er 1 kommentar

Rdp opsætning Windows 7 > Sbs server 2008

hej Eksperter,

jeg har 2 maskiner som skal tilgå en SBS server, den ene med Xp pro og den anden med W7 pro, Xp maskinen forbinder fint, men W7 maskine kan kun tilgå via ekstern ip adresse, hvad kan jeg gøre for at W7 maskine også forbinder via lan ?

er det noget med avancerede indstillinger el. hostfile ?,
Avatar billede JDH2011 Nybegynder
20. september 2011 - 09:46 #1
Hej JCC_1973

Jeg sidder med nøjagtig det samme problem, så jeg ville gerne høre om du evt har fundet løsningen