Avatar billede Mbweb Nybegynder
14. august 2011 - 22:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Search bottom i wordpress

Hej folkens!

jeg står med et lille problem i Wordpress

Jeg har et plugin med en search bottom, men jeg ville gerne have den hed Søg istedet for Search. Har prøvet at lave noget om i CSS'en men  det virkede desværre slet ikke. jeg er ikke den bedste til kodning med hensyn til søge bottoms. så håber der er nogen derude som kan hjælpe mig med dette problem

Hvis det kan hjælpe har koden her

<form method="get" name="Searchfrom" action="<?php bloginfo('url'); ?>/">
    <div class="Søg">
        <input name="s" type="text" value="<?php echo esc_attr(get_Search_query()); ?>" style="width: 95%;" />
        <span class="art-button-wrapper">
            <span class="art-button-l"> </span>
            <span class="art-button-r"> </span>
            <input class="art-button" type="submit" name="Søg" value="<?php  echo esc_attr(__('Search', THEME_NS)); ?>" />
        </span>
    </div>
</form>
Avatar billede olebole Juniormester
14. august 2011 - 23:52 #1
<ole>

<input class="art-button" type="submit" name="Søg" value="<?php  echo esc_attr(__('Søg', THEME_NS)); ?>" />

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
14. august 2011 - 23:54 #2
- men undlad altid danske specialtegn i ID'er, name-attributter samt navne på CSS-klasser
Avatar billede Mbweb Nybegynder
15. august 2011 - 00:25 #3
Jeg siger mange tak Olebole det var lige det jeg manglede nu virker det. Jeg er helt ny herinde så skal lige finde ud af det hele :) hav en god aften/nat
Avatar billede olebole Juniormester
15. august 2011 - 00:30 #4
Selvtak. Jeg samler ikke points, så du kan bare acceptere dit eget svar, så tråden lukkes.

Og velkommen. Jeg håber, du får glæde af sitet  =)
Avatar billede Mbweb Nybegynder
15. august 2011 - 00:31 #5
Jeg siger mange tak Olebole det var lige det jeg manglede nu virker det. Jeg er helt ny herinde så skal lige finde ud af det hele :) hav en god aften/nat
Avatar billede Mbweb Nybegynder
15. august 2011 - 00:47 #6
Det gør jeg helt sikkert! kan være jeg kontakter dig på et andet tidspunkt. Men jeg vil komme tilbage til arbejdet

Med venlig Hilsen Marck
Avatar billede olebole Juniormester
15. august 2011 - 01:53 #7
Bare opret spørgsmål, hvis der er noget, der driller. Jeg er kun aktiv i perioder, men der er altid kompetente kodere på Eksperten, der kan og vil hjælpe  =)