Avatar billede belsen Nybegynder
11. august 2011 - 11:32 Der er 1 kommentar

Outlook 2003, hvordan laver man den bedste signatur?

Hej eksperter

Jeg har været rundt og kigge lidt herinde, men fandt ikke hvad jeg søgte. Håber at nogle af jer vil hjælpe.

Jeg skal lave en mail signatur.

Optimalt set skal der være logo med, men jeg er i tvivl om jeg skal fravælge det fordi det (som det er lige nu) ikke altid bliver vist alt efter hvilket mailprg. modtageren har osv. Jeg har lavet det helt straight - kan ikke kode HTML.

Mit spørgsmål er derfor: Kan det lade sig gøre at vedhæfte logo, som kan ses af næsten alle modtagere eller er det jeres erfaring at man hellere skal vælge det fra i sin signatur?

Hvad med en streg? Kan den være synlig for alle modtagere, også hvis de modtager i ren tekst?

Hilsen
Belsen
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2011 - 12:28 #1
brug bare et logo - men uanset hvordan det laves, så er det billedfil, og nogle vil/kan sortere det fra.

Jeg har selv en indskannet underskrift - og derunder står mit navn i klar tekst - så virker det hos alle (enkelte ser bare ikke underskriften).