Avatar billede Henning3 Nybegynder
10. august 2011 - 11:45 Der er 4 kommentarer

Felt skifter baggrundsfarve

Hejsa,
Er ved at lave et excel regneark, hvor jeg gerne vil have at baggrundsfarven + tekstfarven skifter alt efter hvilken tal værdi der står i ét og samme felt, som skifter alt efter nogen andre tal værdier i andre felter.

Forstiller mig noget ala:

0      = Mørke blå baggrund med hvid tekst (med et ! tegn i feltet ved siden af i mørke blå tekst).
1 til 4 = Grøn baggrund med hvid tekst .
5 til 9 = Orange baggrund med hvid tekst.
10      = Rød baggrund med mørkebrun tekst (med et ! tegn i feltet ved siden af i mørkebrun tekst).

Er det muligt?

Håber at høre fra nogen....

Mvh P.
10. august 2011 - 12:04 #1
Hvilken version af Excel?

Husk at vende tilbage til tidligere spørgsmål for at afslutte dem!!!
Avatar billede Henning3 Nybegynder
10. august 2011 - 23:44 #2
det er  excel  2007

det er ret længe tid siden, jeg sidst har været logget ind og fuldstændig glemt et par point givninger ja. Tak for info. Det fixer jeg lige.
Avatar billede Henning3 Nybegynder
13. august 2011 - 14:26 #3
--> erikjuul

Havde du et forslag til en løsning på mit spørgsmål?
Avatar billede Henning3 Nybegynder
15. august 2011 - 22:08 #4
Excel 2007