Avatar billede jisch Mester
09. august 2011 - 14:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2000 pst-filer

Hej
Jeg har 2 klienter på en 2003 smallbusiness server med exchange. Jeg skal bruge pst fra Outlook 2000 filerne på klienterne til nye computere. Hvordan finder jeg dem? Jeg har sat mappevisning til at vise skjulte filer, men windows søgning giver ikke noget resultat.
Jeg har prøvet at eksportere men Outlook kommer ud med fejl under ekporteringen.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2011 - 16:29 #1
du skal også vise systemfiler i stifinder.
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. august 2011 - 00:59 #2
Hvis du kører med en exchangeløsning, så ligger der ikke lokale pst-filer på klientmaksinerne.
Du skal åbne din outlook på hver af de oprettede brugere, eksportere til en fil af typen *.pst. Disse filer kan du siden importere.
Men hvorfor nu egentligt overhovedet alt det. Når du har sat de nye maskiner op, så ligger hver brugers korrespondence jo stadig på exchange serveren.
/ptj_11
Avatar billede jisch Mester
10. august 2011 - 07:30 #3
Tak for svar.
>claes57: Det har jeg gjort - stadig uden resultat.
>/ptj_11: Fordi jeg overgår til en ny hosted exchange. Jeg må nok i gang med eksport selvom det er en langsom process.
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. august 2011 - 06:59 #4
Prøv at læse lidt her:
http://help.outlook.com/da-dk/140/bb960899.aspx
Det er nok desværre bare en bekræftelse på, at du må den lange vej for at få flyttet dine brugere.
Jeg tror nu ellers, at det må kunne lade sig gøre, at eksportere alle dine data ud via et script, men det ligger desværre uden for mine evners rækkevidje.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. august 2011 - 07:02 #5
Fandt lige et link til noget som ser interessant ud:
http://www.msexchange.org/articles/scripting-exchange-vbscript-adsi-part1.html
/ptj_11
Avatar billede jisch Mester
16. august 2011 - 13:15 #6
>/ptj_11
Ja, det var en tung omgang. Skriv et svar til pointgivning.
Avatar billede jisch Mester
24. august 2011 - 00:21 #7
Retræte
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. oktober 2011 - 16:24 #8
Sorry, jeg har først set dette indlæg nu. Jeg håber du har fået klaret opgaven.
/ptj_11