Avatar billede thomasmyg Nybegynder
08. august 2011 - 13:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mailboks med adgang eller offentlig mappe

Jeg vil gerne have en mail, support@<domain>, man kan skrive til hvis man skal have hjælpe med sin computer.

Jeg har lige nu lavet en offentlig mappe som jeg har adgang til, men jeg kan ikke besvare de mails med support@<domain>, det bliver med min egen mail og det vil jeg ikke.

Hvad er bedst, en offentlig mappe eller en mailboks man har adgang til?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
08. august 2011 - 13:59 #1
Hvilken version af Exchange er det?
Fra 2007 og frem, ville jeg lave en Shared Mailbox, som du havde Full Accesrettigheder til. Husk at du også skal have Send-As rettighed.
Så kan du tilføje den som en ekstra postkasse i din Outlook.
Du kan også sætte "fra-feltet" til, så du kan vælge hvilken postkasse der er afsender.

Bruger det selv her, med min egen postkasse plus 3 andre som jeg er administrator af.
/Thorsten
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
08. august 2011 - 14:16 #2
det er 2003.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
12. august 2011 - 10:21 #3
Problemet er løst, jeg skulle bare lige fjerne fluebenet fra "Hide from Exchange Address List".
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester