Avatar billede ewax Nybegynder
06. august 2011 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder?

Hej eksperter,

Jeg har pt. one.com til alle mine sider

De har ok plads, fri trafik*, ok oppetid og meget inkompetente supportere... men priserne er gode

Er der nogen der har gode alternativer?

Skal også ha lavet en side med erotisk indhold snart, så de må meget gerne acceptere den slags snask :)

Alternativet er vel et rackskab et sted og egen server

Nogen der kender gode steder?
Avatar billede Andyboy Nybegynder
06. august 2011 - 16:38 #1
meebox
Avatar billede mikaelch Novice
06. august 2011 - 19:32 #2
meebox ligger jeg selv hos de er yderste billige høj op tid og det er billige priser
Avatar billede ewax Nybegynder
08. august 2011 - 12:03 #3
Okay det ser faktisk ret godt ud, og hvad jeg kan se rundt på nettet er folk glade for dem

Dog er jeg lidt bange for deres trafikgrænse og efterfølgende +3kr/gb :/
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
14. august 2011 - 18:04 #4
Unoeuro er også okay til prisen.
Avatar billede ewax Nybegynder
18. august 2011 - 20:27 #5
Det blev meebox :)