Avatar billede Helleolesen Nybegynder
05. august 2011 - 18:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

manglende Internet adgang

Hej Jeg har et problem med min bærbare pc.
System: Windows Vista Home Premium.
Er forbundet til trådløs router og står som tilsluttet med "adgang lokalt og internet" signalstyrke god, men vil ikke gå på via Internet Explorer, som den tidligere har kunnet. Andre pc'ere fungerer fint med samme router.
Kan nogen hjælpe?

vh/Helle
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
05. august 2011 - 18:43 #1
Prøv at geninstallerer driveren til dit netkort. (:
Avatar billede Helleolesen Nybegynder
05. august 2011 - 18:55 #2
Hej
har netop prøvet det men min pc melder stadig internet explorer kan ikke vise websiden. Kan heller ikke komme på Google Chrome. Under enhedshåndtering står der at netkortet fungerer korrekt. Får meddelelsen "serverens DNS adresse kunne ikke bestemmes".
Avatar billede Helleolesen Nybegynder
05. august 2011 - 18:57 #3
under commandprompt: ipconfig./all står der flere steder "Mediet afbrudt".
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
06. august 2011 - 14:00 #4
ved det ikke så sorry :/
Avatar billede Helleolesen Nybegynder
22. august 2011 - 16:40 #5
Hej dette lykkedes mig selv at løse problemet. Kørte Windows Defender på en anden PC, downloadede det på USB stik og opdaterede derefter den gamle via USB-stik.
Avatar billede Helleolesen Nybegynder
04. september 2011 - 12:35 #6
har løst problemet - det var noget med en firewall der var tilsluttet.