Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
04. august 2011 - 20:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl på Brother DCP-540CN

Jeg har en Brother DCP-540CN der har stået stille i et år da jeg havde en anden printer. Nu er den død så ville prøve at sætte Brotheren til. Men når jeg tænder den står der i displayet: Cyan og Magenta tom. Det burde de ikke være da de ikke var tommer da jeg stillede den til side for et års tid siden. Jeg forsøger så at tage dem ud og sætte dem i igen og nu skriver den: Ingen patron Cyan og Magenta. Hvordan kan jeg løse det problem. Den kan vil ikke stå stille et år og så være gået i stykker?

Mvh
Kim
04. august 2011 - 20:58 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://imageshack.us/f/705/sprgeksperten.png/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---

Hvorfor tager folk fejl ???

---
Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
05. august 2011 - 09:53 #2
ok tak for hjælpen jeg flytter den