Avatar billede FrederikLL Nybegynder
04. august 2011 - 18:06 Der er 5 kommentarer

Fejl i opsætning når jeg installere WiFi-driver!

Hey, ekspertere!

Her for nogle dage siden formaterede jeg min computer, som hedder Alienware M11x2, efter det gik jeg ind på Dell.dk og fandt siden hvor man kunne hente forskellige drivers til computere. Jeg fandt min og hentede "alle", bagefter da jeg skulle installere min driver til WiFi skriver den dette:

"Fejl i opsætning!
Denne softwarepakke kan ikke installeres på dit system.Installationsprogrammet afsluttes.

- Det skal også lige siges, jeg har brugt den originale windows CD, og havde ingen problemer da jeg skulle installere windows.

- Håber på nogen kan hjælpe mig med mit problem, tak på forhånd!
- Har virkelig prøvet "ALT" hvad jeg ved, for at få det til at virke så den som kan hjælpe med at lave det, vil jeg give 100 points!

// Frederik L, uden trådløs net :)
04. august 2011 - 18:14 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---
Avatar billede FrederikLL Nybegynder
04. august 2011 - 18:28 #2
Okay, jeg bruger Windows 7 Home Premium
Avatar billede 220661 Ekspert
04. august 2011 - 18:57 #3
Det er vigtigt man installerer dem i rette rækkefølge.
Man skal starte med chipsætdriver som den første, før alle andre drivere.  Chipsætdriveren er den driver der styrer kommunikation på bundkortet
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2011 - 19:10 #4
Hvis det er en bærbar !!!, kan det være at der en taste kombination, der slår dit trådløse netværk til eller fra, der kan også være en knap på pcèn der gør det samme.
Avatar billede kgkg Nybegynder
04. august 2011 - 19:54 #5
Hvis du højreklikker på installations filen og vælger egenskaber. Har du så en knap i dialogboksen hvor der står Fjern blokering?

Hvis du har, så klik på den for at fjerne blokeringen. Og prøv så at kører installationen igen.