Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
04. august 2011 - 18:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilføjelse af en konto til en gruppe i Outlook 2010

Under Send/modtag -> Send/modtag grupper -> Definer send/modtag grupper har jeg en gruppe, der hedder 'Alle konti' og denne gruppe indeholder een konto og den fungerer glimrende. Jeg vil nu gerne have en anden konto oprettet i samme gruppe, men her er jeg kørt helt fast! Jeg kan oprette en ny GRUPPE, men kan simpelhen ikke finde ud af at tilføje en ny konto til gruppen 'Alle konti' - kan I hjælpe mig?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2011 - 18:37 #1
Er alle nye konti ikke automatisk med i gruppen "Alle konti"?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
04. august 2011 - 18:51 #2
Men hvor kan man lave en ny konto? Jeg kan kun finde, hvor man laver en  ny gruppe.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2011 - 19:04 #3
Nu sidder jeg ikke lige ved en maskine med Outlook 2010, men måske dette kan hjælpe dig: http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/tilfoje-eller-fjerne-en-e-mail-konto-HA010354414.aspx#BM3
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
04. august 2011 - 19:45 #4
Det kunne det i særdeleshed! Alletiders - jeg har oprettet en ny konto og - ganske som du skriver - lægger den sig automatisk under 'Alle konti'.

Smider du et svar?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. august 2011 - 01:43 #5
Kommer her - godt du fik det fikset.  :-)