Avatar billede IsabellaV Nybegynder
01. august 2011 - 23:17 Der er 4 kommentarer

Hjælp.. Har fucked min printerinstallation/forberedelse op!

Hej alle:) (Jeg ved ikke om det er det rigtige sted, jeg skal stille spørgsmålet)

Jeg har lige købt en HP printer.. Sådan en sort en, der kan lidt af det hele.. Mere kan jeg ikke lige fortælle om den. Ihvertfald, så skulle jeg i gang med forberedelsen, hvor jeg sætter den i stikkontakten og tænder. Den starter forberedelse og alt går ganske fint. Så beder den om at få papir i, og da jeg ikke aner en dyt om den her nye en, prøver jeg mig bare lidt frem. Det skal siges at der INTET står om at indsætte printerpapir i mine papirer/brugsanvisninger, og det lidt hjælp der var, hjalp ikke meget. Ihvertfald er der en grå plastic-ting, som sidder midt i det hele, der gør at papiret bliver nødt til at gå hen over den, og jeg kan ikke fatte, at papiret skal sidde skævt, men printeren får alligevel fat i det. Og den skriver FEJL, og jeg skal trykke OK for at forsætte. Den kan lige med nødt og næppe presse papiret ud og den fortsætter med at installere. Den har timer på der tæller ned fra 5 min. og nu er der gået 20 mine og den står bare stille fra. 0.00 min, mens den siger FORBEREDER PRINTER.. Jeg prøvede at slukke, men så skrev den, at jeg ikke skulle afbryde installationen. Hvad gør jeg nu?? Jeg har senere fundet ud af, at den grå plasticting skulle skubbes mod venstre og ikke højre, som jeg tidligere prøvede, så nu er alt som det skal bortset fra at printeren er gået helt i stå med installationen. Hvad FUCK gør jeg???

Kærlig hilsen
Isabella
.. I kan sikkert godt høre, at jeg ikke fatter en dyt af det her. Jeg vil bare så gerne prøve selv, og det gik bare ikke alligevel.
Avatar billede roholdt Nybegynder
01. august 2011 - 23:39 #1
Kan du ikke se evt. bag på hvad den hedder den der printer :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
02. august 2011 - 00:59 #2
roholdt >> Husk, "Svar" er til løsninger og pointgivning.
Du skal sende som kommentar i stedet.....
Avatar billede roholdt Nybegynder
02. august 2011 - 01:10 #3
ER det en all-in-one ? Med scanner og kopifunktion.

Måske i bunden står der et navn !

ellers gå ind på www.hp.com og find den via billeder !
Avatar billede roholdt Nybegynder
02. august 2011 - 01:11 #4
Det skal jeg huske :-)