Avatar billede knyfi Nybegynder
01. august 2011 - 14:34 Der er 5 kommentarer

Tilbage til fabriksindstillinger

Hej jeg har en computer, hvor jeg har fået at vide jeg skal formatere den tilbage til fabriksindstillingerne, problemet er bare jeg ikke kan få den til det.
Jeg har windows 7, og det er en asus n53j.

mvh
En fortvilet
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2011 - 14:42 #1
Har du en Windows 7 CD? Det skal du jo have for at geninstallere OS ;)

Når ASUS logo er fremme skal du vist nok trykke på F9.

HUSK BACKUP!!!!!!
Avatar billede knyfi Nybegynder
01. august 2011 - 14:45 #2
skal jeg også have en cd for at køre pc'en tilbage til fabriksindstillingerne, hvor windows 7 var installeret
Avatar billede pstidsen Novice
01. august 2011 - 14:52 #3
Det tror jeg ikke, men det er forskelligt fra PC mærke til PC mærke. Så skal du bare trykke på den der knap, som også er forskellig fra PC mærke til PC mærke. Det er noget med (Alt)+F??
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. august 2011 - 15:56 #4
(Alt)+F10 når komputeren startes.
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. august 2011 - 13:11 #5
Kom du videre?