Avatar billede zidane5 Nybegynder
29. juli 2011 - 21:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Luk forum med php fusion

Hej allesammen.

Jeg kører med php fusion, og vil hører om der nogle dygtige php folk der kan hjælpe mig.

Jeg benytter forummet til at brugerne kan komme med forslag til f.eks. fodboldkampe osv..

Jeg vil derfor gerne have at, når der bliver oprettet et nyt forslag/emne kl f.eks. 14 af brugeren, så skal brugeren angive hvornår start tidspunktet for kampen er, så den efterfølgende selv automatisk lukker dette forslag/emne f.eks. kl 18, hvis kampen starter der.

Jeg har indtil videre fået flg php ud af det:

$result = dbquery("SELECT thread_id FROM ".DB_THREADS." WHERE thread_lastpost < ".(time()-7200));

while ($data = dbarray($result))
{
$lock = dbquery("UPDATE ".DB_THREADS." SET thread_locked='1' WHERE thread_id='".$data['thread_id']."' LIMIT 1");
}

Men som i kan se, så lukker forslaget efter 2 timer automatisk, derfor kan det ikke rigtigt bruges til noget. Hvis et forslag blev oprettet kl 14, og kampen først begynder kl 18. Så vil den blive lukket kl 16 jo :( Det er forskellige tidspunkter forslagene bliver givet, og kampene bliver spillet, derfor er det kun ovenstående jeg kan bruge.

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede zidane5 Nybegynder
08. august 2011 - 01:56 #1
Ingen der kan hjælpe?
Avatar billede zidane5 Nybegynder
07. oktober 2011 - 10:30 #2
Lukker tråden. Fandt ikke løsningen desværre.