Avatar billede tintir Nybegynder
29. juli 2011 - 19:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

browser spil

Hej alle.
Jeg søger nogle hjælpere til et browser spil. Jeg kender dog ikke noget til at lave sådan noget, så jeg vil også rigtig gerne vide hvordan man laver sådan et spil.

Jeg søger:
2-4 programmøre
2-4 grafikkere
2-5 opfindere/idemagere
2-4 dem der laver de andre ting til spillet

Hvis det er noget for jer så skriv en kommetar om hvad i vil være. Jeg vil så overveje hvem der kommer på holdet.

Spillet skal være sådan noget som:
www.habbo.dk
The sims 3
www.ikariam.dk
Harry Potter

Håber i vil hjælpe med et spil for det vil jeg (når jeg lærer noget mere om det).

I kan kontakte mig herinde og på min E-mail: alexanderthorsgaard@gmail.com
Avatar billede kjeldsted Novice
29. juli 2011 - 20:04 #1
Hvad er der af betaling for opgaven?
Avatar billede kjeldsted Novice
29. juli 2011 - 20:15 #2
Og en anden ting. Skal det være webbaseret, og i så fald, HTML eller Flash?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2011 - 20:45 #3
Til tintir, da jeg ikke tror han har set det da hen oprettede spørgsmålet:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Faste jobs og freelance opgaver.
Avatar billede tintir Nybegynder
30. juli 2011 - 15:00 #4
kjeldsted betalingen er at du er en af personalerne og at du er VIP og får noget med 1000 kr. (i spillet). Jeg øver mig i HTML så det er det den bliver til.
Avatar billede kjeldsted Novice
30. juli 2011 - 22:01 #5
Ok.

Så tror jeg at #3 har ganske meget ret. 1000 fiktive kr. er ikke noget jeg vil blandes ind i så.

Ps. Held og lykke med at ansætte 17 freelancere til 1.000 fiktive kroner ;)
Avatar billede tintir Nybegynder
31. juli 2011 - 10:29 #6
kjeldsted det kan være (og en stor chance) at jeg giver 10.000 pr. person, men du har jo ikke interresse længere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. juli 2011 - 11:03 #7
Med de antal personer du søger, skal du lave kontrakt m.m. for det er et større arbejde, så der er intet der hedder at der er en "stor chance" for 10.000 kr.
Avatar billede kjeldsted Novice
31. juli 2011 - 12:08 #8
Måske interesse hvis der kan smides 10.000,- afsted. (og altså ikke nogle med fiktive spil-penge), men som #7 skriver, så skal dette beløb nævnes i den kontrakt der skal udfærdiges.
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
21. oktober 2011 - 00:24 #9
Tjek evt. den nye danske teknologi http://www.roozz.com/ der lader dig få software lavet om til browser-afspilning :)
Avatar billede tintir Nybegynder
10. januar 2012 - 17:48 #10
Gider ikke for vil gerne noget andet. Har fundet nogle andre folk. De får 20.000 kr. for det.