Avatar billede Zugarcube Nybegynder
27. juli 2011 - 22:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Acer Aspire 5738z Vi ikke starte

KRISE... HJÆLP Søges.....

Jeg har en Acer Aspire 5738z som pludselig ikke vil starte :(
Jeg sad med den på skødet som jeg plejer da jeg fik et chok og var ved at tabe den.. Fik dog grebet fat i den men kom til at slå den på tasterne med flad hånd, skærmen blev sort så jeg slukkede den og lod den køle af da den virkede varm....

Da den var kølet af tændte jeg den igen og den vil ik... Den lille blå led lys (Som plejer at blinke når computeren arbejder) blinker 2 gange og går så ud og så sker der i mere.. Det lyder som om den prøver at starte op for det lyder som om den klikker 2 gange men så sker der igen ik mere...

Jeg er lidt i tvivl om min garanti virker endnu men står i den rædselfulde situation at jeg simpelthen ik kan undvære min bærbar... Nogen gode ideer eller forslag til hvad problemet kan være og hvordan det kan løses uden at koste en formue (som jeg ik ejer)

Det ska lige siges at det var IKKE hårdt jeg fik "Slået" den, men lidt som en lille flad... :/

Ps. hvis der er stavefejl eller mangler bogstaver i mine ord er det alså fordi jeg sidder ved en gaaaaaamel bærbar som har haft "drukket" rødvin og derfor ik er så god mere.. :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2011 - 22:16 #1
Velkommen til eksperten :)
Dette forum kan være svært at finde ud af, men tager man sig tid når spørgsmålet skal oprettes, er det faktisk ikke så svært alligevel :)

Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Jeg vil anbefale at du bruger www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC .
Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker dette spørgsmål først. Se her hvordan: www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede 220661 Ekspert
27. juli 2011 - 22:22 #2
Enig i #1
Og husk når du stiller dit spørgsmål i den rette kategori at du får med hvad styresystem du kører. Så er vi nemlig fri for at bruge det første indlæg på det.
På forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2011 - 22:38 #3
Helt ok.
Det er kun for at du får bedre og hurtigere hjælp :)
Avatar billede Zugarcube Nybegynder
27. juli 2011 - 22:34 #4
UPS... er Ny i dette forum så undskyld mit spørgsmål kom ind forkert :S
Avatar billede 220661 Ekspert
27. juli 2011 - 22:39 #5
Det er i orden. Skriv dit næste indlæg som "svar" og accepter svaret i boksen. Så lukkes denne tråd her nemlig.
Avatar billede Zugarcube Nybegynder
27. juli 2011 - 22:39 #6
..
Avatar billede 220661 Ekspert
27. juli 2011 - 22:44 #7
super!!