Avatar billede barth Professor
26. juli 2011 - 11:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010

Jeg har et underligt problem med min Outlook 2010, på min HP notebook. Det er min stationære computer jeg bruger til mit mailprogram, det er kun "reserve" at jeg kopierer Outlook.pst filen over på min notebook.
Men det besynderelige er, at jeg ikke kan sende en mail fra min egen mailadresse på notebooken, men jeg kan godt fra min kones mailadresse. Og under filer i kontoopsætningen, er Outlook.pst standard for begge mailkonti. Så det forstår jeg simpelthen ikke.
Mailen fra min adresse ryger over i udbakken, men kommer så ikke længere og under send / hent kommer fejlmeddelelsen:

Opgaven 'Hans Barth - sender' rapporterede en fejl (0x8004010F) : 'Der er ikke adgang til Outlook-datafilen'
Opgaven 'Hans Barth - modtager' rapporterede en fejl (0x8004010F) : 'Der er ikke adgang til Outlook-datafilen'

Det synes jeg er meget mærkeligt. Når jeg går ind i kontoindstiller og sætter den i gang med at sende en testmail, kommere den fint frem, og den siger kontoen er i orden.

Har nogen mon en ide???
26. juli 2011 - 11:36 #1
Brug nedenstående til løsningen
http://support.microsoft.com/kb/2289904
Avatar billede barth Professor
26. juli 2011 - 11:51 #2
Tusind tak for dit forslag. Det vil jeg gå i gang med. Jeg vender tilbage med resultatet. :)
Avatar billede barth Professor
26. juli 2011 - 12:14 #3
Hej igen. Det virkede. Tusind tak. Hvis du sender mig et svar lukker jeg sagen.
26. juli 2011 - 13:27 #4
Velbekomme - vi lukker sagen