Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2011 - 10:06 Der er 5 kommentarer

telefonoplåsning og ændre simkort kode

Hej

Jeg har en sony ericsson experia x8 android mobil,

og den er før låst imod TDC internet udbydere (fordi min mobil vekslede automatisk ved et uheld til tdc før)

men jeg har ikke adgangskoden til at ændre min simkort kode for tdc internet udbyder,

har nu onfone som abonnement og deres internet er igennem TDC udbyder. Så kan i måske hjælpe mig igennem en speciel manuel udskiftning eller en evt. simkort kodeændring? for jeg har prøvet Onfone's manuel opstætning og der ændrede ikke låsen for det internet.

MVH RIA
26. juli 2011 - 10:10 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://imageshack.us/f/705/sprgeksperten.png/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---

Hvorfor tager folk fejl ???

---
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juli 2011 - 10:12 #2
er det ikke bare APN der skal rettes?
hos tdc er det "internet" (uden " omkring - bare ordet)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2011 - 10:52 #3
Hvorfor kontakter du ikke bare Onfone?
De må kunne hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2011 - 12:50 #4
hej

jeg har fortrudt lidt at jeg har sat mit spørgsmål op,
det behøver i ikke tænke over for jeg har købt en ny mobil. Så jeg løste næsten problemet,

men ingen havde kunnet løse mit problem så det er ligemeget nu...
(APN'er blev slettet)
(onfone vidste ikke hvad jeg mente med probelemet)

MEN tak jeg behøver slet ikke hjælp
og ja jeeg troede det hele var hjælpesider... sorry!
10. august 2011 - 13:02 #5
Ref #4 - Bemærk #1 og Kategorien!!!